Oturlig promenad

Nu har jag varit ute och gått en liten promenad med vår lilla hund Ludde. Något jag tyckte var väldigt konstigt var att en av våra grannar stod och vattnade gräsmattan. Jag menar det hade ju precis slutat regna. Är det inte konstigt? Eller är det bara jag som har missuppfattat nåt (som vanligt)?

Sen ska man ju förstås ha lite otur också, först tänkte jag nämligen undvika lite vatten på marken (eller det var ganska mycket). Då tryckte jag mig så långt in mot en buske som möjligt när jag gick förbi. Men det fanns bara ett problem, jag tänkte inte på att den också var blöt. Så då blev jag förstås våt på hela min vänstra sida.
     Sen fortsätter jag att gå och då går jag förbi en vattenspridare och blir våt på hela högra sidan.

Aja, så kan det gå...  
Ha det bra
// Julia 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0