Resfeber

Woho, nu slapp jag dammsuga mitt rum på ett tag, för nu slank pappa in här en snabbis med dammsugaren. Jag hinner ändå inte dammsuga innan jag åker till Svung imorgon.
     Just nu har jag lite resfeber, jag har inte packat klart ännu, men min resväska är redan överfull. Jag ska liksom få plats med ett het täcke också! Och sen vet jag inte vad jag ska ha för kläder heller... Man får ju inte visa axlarna eller benen, eller nåt. Så jag måste ha typ T-shirts och tights (och såklart typ någon kjol eller några shorts, dock ej för korta). Men jag har typ inga snygga såna kläder.

Idag var jag ju i Farsta med Miranda (jag kan ju inte säga allt jag ska göra dagen före, för då har jag ju inget att berätta nästa dag). Det var roligt, som alltid med Miranda.
     Vi flummade väldigt mycket.

Men ni får ha det så bra, nu lär jag inte skriva på ett tag. Så ni får klara er utan mig (inte för att det är så många som bryr sig om min blogg, men i alla fall ). Puss och kram.
// Julia ♥


Kommentarer
Mormor

Men kära nån Julia! Så mycket du har skrivit. Jag blev alldeles matt av att läsa. Du och Elin verkar vara riktiga fenor på att städa. Jag avundas er. Och så har du många roligheter för dig, och just nu är du på läger i Skåne, och där finns trevliga uppenbarelser har jag hört av mamma. Var rädd om dig, för du är den bästa, det vet du. Så får du läsa vad jag skrev till Elin, för jag orkar inte upprepa mig. Ha det bra. Vi hörs! Mormor o morfar

2008-06-26 @ 14:06:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0