Sista lektionerna

Jaha, nu var det inga mer lektioner för den här terminen. Lite tråkigt, lite skönt. Jag fick MVG i omdöme i musikdata, det kändes bra. Förövrigt idag har jag jobbat med ett mattepapper, med massa krångliga frågor. Men jag lyckas faktiskt lösa dem och jag känner mig ganska smart.
     Jag tycker att det är så tråkigt, jag får inte vara med och servera på niornas bal. Jag ville jättegärna det! Så det är lite deprimerande...

Efter att vi slutat lånade jag ytterligare några böcker att läsa under sommaren. Så nu har jag massa. 

Måste säga att jag kan vara lite klantig, jag har nämligen en tendens att bara släppa saker helt plötsligt. Det är inte så att dem råkar glida ur min hand, det är inte så att jag släpper dem frivilligt heller. Nej, jag bara släpper dem helt enkelt, jättekonstigt. Det har hänt flera gånger med min väska och i skolan händer det med mina nycklar. Skumt...

Nu ska jag lägga mig och läsa, puss ♥
// Julia


Kommentarer
jenni

meeeh du kunde ju bara anmält dig i elevservice till att servera :P jag ska servera....

2008-06-06 @ 19:55:24
URL: http://barajennis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0