Sommarlov <3

Åh vad skönt! Nu är det äntligen sommarlov, jätteskönt men även lite sorgligt. Nästa år är vi 9:or, äldst i hela skolan! Alla andra nior kommer ha slutat, det är lite tragiskt... Det kommer ju inte att finnas några snygga killar kvar, bara några. Ojoj, vad ska jag då göra...  

Jag blev nöjd med mina betyg, jag höjde mig i precis de ämnena som jag ville höja mig i. Nu har jag bara G i ett enda ämne (slöjd), det ska jag försöka höja till nian.

Jag måste nog städa mitt rum snart nu när jag är ledig, det ser hemskt ut!!! Puss på er
// Julia


Kommentarer
jonna

det är urskönt med sommarlov !! :)

2008-06-11 @ 02:07:45
URL: http://joachimsdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0