Svung, fredag

Idag var det sista dagen på svung. Tråkigt! Idag gick jag på två workshops, "vett och etikett" och "beroende". De var båda två intressanta.

Vi kollade även på fotbolls turneringar, vi fick sitta på gräset väldigt länge och det var ganska obekvämt. Taggigt och torrt... och varmt.

Jag passade på att ta någras msn innan vi begav oss hem.

Här hemma har jag bombarderat familjen med allt jag har gjort under dagarna. De börjar bli lite trötta nu om jag kommer på nåt nytt och suckar då jag börjar berätta om nåt som jag tycker var väldigt roligt. Tur att jag kan skriva nästan allt här på bloggen, även om det inte är någon som läser...

Puss och kram!


Kommentarer
Mormor

Hej Julia! Bloggen är ju en jättebra uppfinning. Tusen ggr bättre än vykort. Tänk, så mycket jag fick veta. Jag skulle gärna vilja vara med när du bombarderar familjen med dina upplevelser. Men det här var också roligt. Inte för att jag vill vara elak, men det heter faktiskt "turnering" med "r". Det kan väl vara bra att veta. ---- Du hade ju så många roliga upplevelser, så det var väl svårt att smälta! Men du får väl tänka på dom någon dag när du har långtråkigt! Hoppas vi får träffas snart! Puss och kram! Mormor

2008-06-28 @ 18:38:36
Mormor

PS Det stavas "etikett".

2008-06-28 @ 18:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0