Svung, torsdag

Den här dagen har vi mestadels befunnit oss på stranden. Där har vi spelat lite "skoj volleyboll", vi var alltså inte med på volleyboll turneringen utan spelade lite avsides vid ett nät som var en aning trasigt. Vi hade jätteroligt, det gick inte så bra men trots det var det roligt.

Jag tog även ett dopp i havet, det var skönt. Lite kallt till en början men sen blev det skönt. Dock kändes det lite skumt att bada med en tröja på (man fick inte visa magen), den låg som slickad längs kroppen.
 
Folk måste verkligen tro att Miranda och jag är skumma, för t.ex. när vi badade så gick vi först ner till vattnet och badade, sen gick vi upp... Sen brände sig Miranda på en humla och då sprang vi ner till vattnet igen, sen gick vi upp igen och då frågade jag Victoria om inte hon också vill bada. Då sa hon att hon ville det, men inte hade någon att bada med. Så då gick vi ner dit igen tillsammans med henne...

Emmie var även här denna dag och spelade bl.a. volleyboll med oss. Tyvärr kunde hon inte bada eftersom hon glömt både rena underkläder (hon hade badkläderna på sig) och en handuk. Emmie då, vad tänker du med?

Denna kväll var det bal. Eller fin dans som man tydligen kallade den... Det fanns en tjur där som man kunde testa och rida på. Det var mest killar som testade på den, men några tjejer var det också. Jag tyckte att det var väldigt roligt att kolla på, jag skrattade jättemycket... 
     På bussen hem var jag väldigt trött och mina fötter värkte. Jag, Mirri och Ellen satt och flummade. Jag höll på att trilla av sätet flera gånger, eftersom dem platser vi satt på var konstiga och det fanns inte armstöd och de var riktade snett om ni fattar vad jag menar...

Sen gick jag och la mig när vi kom tillbaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0