Tjejkväll

Nu kom jag precis hem från Miranda, jag har sovit över hos henne inatt med Freja, Emmie och Lotta. Älskar våra tjejkvällar, jag blir alltid så flummig. Klockan halv tre inatt låg Miranda och jag och sa ett ord var i massa låtar, så att det bli t.ex. : "Imse-Vimse-Spindel". Fast man är så trött så ibland blir det: "Imse-Vimse-Spin-Del", vilket är jätteroligt.

Nu funderar jag på om jag ska lägga mig igen i min säng... Oj där är en mygga. Vänta ett tag...

Haha, den dog ju aldrig. Jag typ slog på den fem gånger och nu är jag blodig på handen. Stackars små jobbiga myggor, de har inget liv. Hela deras liv går ut på att skaffa mat för att överleva.
     Fast det gör väl vårt liv också, vi lever för att skaffa mat. Vi jobbar för att skaffa pengar så att vi kan köpa mat. Som vi äter för att överleva. Vad meningslöst!

Puss ♥
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0