En dag i stan

Nu har jag varit i stan hela dagen. Jag har varit på Tv-inspelningen som jag sa att jag skulle till. Det var en inspelning till ett program som ska sändas sen på kanal 5, det heter "Musik maskinen". Det verkar ganska roligt, jag är med i det programmet där Håkan (från Nordman) och Frida (hon upp och hoppa tjejen) möter Nic (hej hej Monica) och Dilba (hon som var med i let´s dance).

Efter att vi spelat in allt passade jag på att ta Håkans och Nics autografer. Det kan vara roligt att ha. Man får passa på. 

Det var ganska roligt att vara med på det, vi fick ju även gratis glass och bulle innan. Man kunde även ta varm choklad, som jag brände tungan på och som Elise och Amy spillde över hela sig. Vi ska kanske inte nämna vad de torkade de sig med, men jag säger bara det "nöden har ingen lag"...

Jag tror att Amy och jag kommer att komma med på bild eftersom de filmade väldigt nära oss, sen kanske alla andra sötisar som jag var med också kommer med. De andra var Elise, Freja, Jenni och Jonna. Det var inte så stor publik så det finns en möjlighet.

Jag, Freja, Elise och Jenni fortsatte att gå i stan ett tag till och då såg vi han med det blåa håret, han som var med i Brolles lag på körslaget. Det var lite roligt. Vi träffade även vår engelska lärare, det var roligt. Hon är snäll...

Jag känner mig ganska virrig när jag är i stan, jag hittar typ ingenstans. Fast jag känner igen på de få ställen där jag varit. När vi kommer dit så blir jag jätteglad och varje gång säger jag "Här känner jag igen mig!". Sen tyckte jag att jag var så smart och sa att jag nog hittade från ett ställe så då sa jag "Jo, men där är ju T-centralen..." och då sa alla andra att "Nej, det där är inte T-centralen, det är bara tunnelbanan."  Men det visste jag faktiskt, jag kom bara inte på vad det hette när jag såg det där blå vita T:et (T:et?? skriver man så?)...

Oj, vad långt inlägget blev. Tack ni som orkade läsa allt.

Ha det bra, puss Puss på dig!


Kommentarer
Elin

Vilken linslus ;)

2008-06-16 @ 22:50:44
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
kristin

svar: håller med :D och Zac Efron ;)

2008-06-16 @ 23:24:27
URL: http://fkj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0