BJÖRN! <333

Det här är nog bästa dagen i mitt liv, jag fick se Björn Gustavsson (eller stavas han Gustafsson) live. Jag var liksom 1 meter ifrån honom. Fy vilken bra dag det här har varit. Igår tyckte jag att det var synd att jag skulle missa skolan idag, för vi skulle laga kebab på Hemkunskapen och jag behövde plugga inför NO-provet imorgon. Men nu, ojojoj vad glad jag är! Han är tusen gånger sötare live. Vad gör det om jag får G på provet, haha nu undrar ni vad som hänt med mig va. Men asså gud!! Först när de presenterade Kristian Luuk som programledare så tyckte jag att det var bra. Sen kom Agnes och sen Sibel. Då blev jag också glad. Sen sa Kristian att "Det här liknar ju melodifestivalen, det enda som saknas är ju Björn..." och då skrek alla som galningar. Men då sa han "fast han kunde inte komma för han är i Göteborg" sen blev alla jättebesvikna. Men sen börjar alla skrika och då ser jag Björn komma ut på scenen. Jag skrek och blev jätteglad, jag började till och med att gråta. Jag kunde inte lyssna ett dugg på vad han sa typ, jag stod bara och dreglade. Jag blev så sur för att vi inte stod och väntade vid scenen ännu längre innan än vad vi gjorde, så att vi kunde få bättre platser. Längre fram nära honom. Då hade jag kunnat röra honom eller få hans autograf, nu väntade jag bara en halvtimme.

Han tittade faktiskt rakt på mig, det var jätteroligt. Och i slutet kastade han ut en ros som han fått och jag hade den i min hand men en rykte bort den från mig. Men ändå, han hade hållt i den och jag rörde vid den. Jag ångrar att jag inte hade med en kamera så att jag kunde fota honom, jag kunde bara fota med min mobil och den suger. Men jag ju fick det här gratis, så jag blev jätteglad över att det blev så här roligt. Jag hade aldrig föreställt mig så här bra artister när jag fick reda på att det skulle vara uppträdanden. Jag trodde att det skulle vara jättetråkiga artister, men Björn är den bästa!<3

Oj, jag skriver jättedåligt nu, jag som försöker vara så ordentlig och inte skriva "och" eller "men" i början av meningar. Eller säga "asså" och "liksom". Men vad gör det! Jag är helt kär i Björn <333 Han är såååå söööt!!! Eventuellt kommer det ut ett klipp på youtube med honom från där jag var, det kommer att bli jätteroligt tror jag, vi gjorde till oss för att han sa det. Det måste ni kolla på! Ni kommer tror att vi är helt sjuka i huvudet, haha.

Nu måste jag plugga NO, håll utkik på youtube efter Björn på skansen.
Puss♥ (till Björn, inte er. Haha, nej då)
// Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0