Deprimerande

Blä, jag ger snart upp! Det är så tråkigt att sitta och plugga på en lördagskväll och jag fattar typ ändå inget.
     Har i alla fall gjort lite på spanskan, där fattar jag mycket. Men det är No jag inte fattar. Jag har kommit på värsta bra frågan (vi ska göra egna frågor till provet som man även sen då ska svara på), men jag fattar inte vad svaret ska vara. Smart va?

Och jag blir tröttare då jag tänker på att jag måste till skolan imorgon. Visst kan det vara roligt att ha rep. och sjunga lite grann. Men jag hade nog behövt den dagen för att vila och plugga. Och så är det det här med alla kläder också, det måste jag fixa nu också. Vissa kläder kanske till och med ligger i smutsen! Vad jobbigt...

Aja, bäst att jag fixar allt då. Först ska jag plugga klart, sen fixar jag kläderna. Puss ♥
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0