Brandalarm i skolan

Hej! ♥♥

Idag hade vi NO-prov. Det gick typ jättedåligt, jag blev jättestressad och fick hjärnsläpp hela tiden. Jag kommer nog bara få G, men man sänker väl inte sitt betyg bara på ett prov.
Vi hade även musik och kör. På kören blev det brandalarm, typ 1000:de gången den här terminen. Jag hörde att skolan lagt ner 25 000 kr på brandalarm den här terminen. Det är inte klokt ju!

Nu har några lagt ut klipp med Björn på skansen om ni vill kolla. Det är hela hans uppträdande så nu ser ni när han ber oss att vara tysta och så. Han är jättebra, jätterolig.

Nu måste jag gå på en gudstjänst, för jag har ett antal kvar som jag måste gå på innan jag konfirmerar mig.
Ha det bra, puss ♥
// Julia



Kommentarer
JENNI OMG!

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!! :O

jag vill oxo se bjööööööööööörn!!!!!! :O

2008-05-09 @ 21:33:18
URL: http://barajennis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0