Första doppet

Jag började skoldagen med att göra ett spanska prov. Det gick helt okej. På rasten mellan engelskan och NO:n begav sig hela klassen ut för att ta ett kort på klassen. Det kortet ska vi sedan trycka på en tröja och att ge till Sofia.

Senare fick vi tillbaka vårt NO prov, jag fick VG. Sen hade vi gympa, vi hade handboll. Det var roligt!

Efter skolan åkte Sarah och jag buss till Sågen för att sedan gå till krokodilbadet och bada. Det var jättekallt!!! Men det var ändå skönt. Vi solade och pratade. Vi blev kvar ganska länge. När vi skulle gå hem kom det en jätteläskig gubbe till oss som ingen av oss kände. Han frågade om vi ville komma och dricka öl med han och hans kompisar. Vi blev jätteäcklade...

När jag kom hem hade Elin med sig en klasskompis hem hit. Han är fortfarande kvar. Det är en kille som heter Alex, han har jag dansat med (på danserna med mormonkyrkan). Han är jättetrevlig. Han tycker nog att vår familj är lite skum, vi flummade jättemycket vid middagen.

Nu ska jag gå. Puss ♥
// JULIA


Kommentarer
Elisä

hahah då ska han nog inte se min famlilj... XD

2008-05-30 @ 23:09:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0