Från morgon till eftermiddag

Jobbigt att börja skolan igen efter en lång helg, när väckarklockan ringde idag visste jag inte ens vad det var som lät. Och ännu jobbigare var det att kliva ur min varma säng in till duschen.
     När jag väl var i skolan var jag lite piggare. Vi började slappt med lästimme, då jag läste ur min engelska bok som jag inte fattar någonting ur... Dagen fortsatte med engelska och matte. Sen var det lunch, de har börjat att lägga upp mat på tallrikarna nu, vilket jag tycker är lite störande. Och inte nog med det, när man ska hämta mer mat ska de kommentera det också. Idag fick man höra "Oj, här kommer det några hungriga tjejer!" när jag och Miranda hämtade mer.

Nu är jag hur som helst hemma och kan ta det lite lugnt, eller inte. Nej nu måste jag plugga som en galning till No-provet på torsdag. Sen ska jag iväg och dansa på min gymnastik, det är liksom två aktiviteter i ett, dans och gympa. På måndagar dansar vi och på onsdagar och lördagar har vi gympa.

Nu undrar ni väl varför jag sitter här om jag har så mycket att göra... Och svaret är... att jag faktiskt måste gå.
Hej då ♥
// Julia

By the way, jag fick MVG på Hemkunskapen, i internationell matlagning. Ser ni det lönar sig att jag lagar mat hela tiden hemma, eller vänta det började jag med efteråt. Aja, nu ska jag kanske hjälpa pappa att laga mat. Puss hej, thanks for reading my blog (jag måste ju avsluta med engelska om jag börjar med engelska, det är på PS och DS, det hänger ihop). ♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0