Jag sjunger hela tiden

Idag fick vi tillbaka vårt engelska prov och vår engelska uppsats, det gick bra, VG på båda. En kunde man faktiskt bara få VG på, så jag är nöjd. Vi har även haft syslöjd, jag hann inte göra så mycket. Jag skulle göra ett knapphål och det tog väldigt långt tid att göra. Det var jättekrångligt, men nu är det gjort i alla fall. Sen har vi haft musik och sjungit. Det är nog mitt favoritämne tror jag, det har blivit så roligt på senaste tiden. Det är nog för att Sofia är så snäll och rolig. Jag blir jätteledsen om hon inte får vara kvar i nian! Varför ska vi alltid ha det så jobbigt med lärare, byta varje år. När man har vant sig vid en, så kommer det en ny.
     Efter skolan var jag och hade solosång hos min piano- och körledare. Jag hade en jättekonstig känsla i mitt huvud när jag sjöng höga toner, det vibrerade jättekonstigt. Är det det som kallas huvudklang? För i så fall tänker jag bara sjunga bröstklang. Det var verkligen en jätteäcklig känsla.

Nu ska jag plugga NO och sen ska jag äta, för att sedan gå i väg till min kör ikväll. Jag sjunger verkligen hela tiden.
Puss ♥
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0