Kyrkan

Nu har jag varit i kyrkan. Det var typ inget folk alls där! Helt dött, så när man skulle äta brödet (som man doppar i vin) vågade jag knappt äta det, för det var alldeles tyst och varenda knapring skulle höras.

När jag gick hem åker en moppe förbi med två killar (tror jag), jag märker att de vänder och när de åker tillbaka åt andra hållet åker de jättelångt in till kanten där jag går. Jag får gå ut i gräset... Har ni någongång kännt på er att någon kommer att göra något eller säga något konstigt eller dumt?? (Det brukar hända mig ofta med dagisbarn. Som två stycken gjorde en gång, de kollade på varandra och sen sa de "DU ÄR FUL!"... Jobbiga ungar).
     Det var precis så jag kände nu, och visst hade jag rätt. De slår till mig på axeln när de åker förbi. Och inte nog med det, sedan vänder de ännu en gång. Då slår de till mig på rumpan! Gah, vad jag blir irriterad, det är så omoget.

Nu ska jag i alla fall plugga lite spanska innan jag går och lägger mig. Ha det bra ♥
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0