Ledig äntligen

Idag var verkligen en kort dag i skolan, vi började 9.00 och slutade 11.00. Jätteskönt. Men jag hade så gott om tid så jag satt kvar med Agnes och pluggade. Det är roligt att plugga tillsammans med någon. Fast vi pratade förstås lite också. Det blir alltid så, man kan bara inte låta bli.

Det känns jättebra, för jag ligger jättelångt fram i alla ämnena, så jag har tid kvar att göra lite andra saker. När jag kom hem kunde jag ta det lugnt och sitta och kolla på en film (Gustaf på engelska, så jag övade ju lite på engelskan) och äta mellanmål.
     Har även suttit och spelat piano ett tag. Skönt att bara spela vilka låtar som helst, utan att känna tvång på sig att behöva göra pianoläxan.

Puss ♥
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0