Ledigt... nästan

Nu är det jätteskönt. Alla konserter är över och så är nästan även alla prov (bara spanska provet kvar och det är lätt, bara att lära in sig glosorna så får man MVG). Det gick jättebra på konserten, jag klarade mitt solo ganska bra... fast jag var sjuk. Och det var jätteroligt att få bli sminkad, fast jag såg ut som en docka på nära håll.

Det var många som var sjuka under konserten, det blir väl så när allt är så stressigt. Måste påpeka att klassen är väldigt gullig, t.ex. bakom scenen under föreställningen. Där alla snällt gav halstabletter om någon ville ha. Plus att alla lånade allt från alla. 
     Det var lite jobbigt att sitta tyst hela tiden (det var bara vår klass som behövde vara på höger sida om scenen, alla andra kunde vara i "ladan" där det fanns speglar och där man kunde prata. Men måste även säga att det var lite mysigt att sitta där inne i det lilla lilla rummet... eller om man ens kan kalla det rum, utrymme stämmer bättre). Jag blev även sjukt peppad av alla kommentarer som folk klottrat på en whiteboard tavla. Vi hade den som gräns mellan killarna och tjejerna.

Imorgon vill min syrra att jag ska följa med till ungkult, men jag vill inte gå själv. Så jag frågade Emmie och Miranda om de ville följa med. De tyckte att det verkade lite kul att brottas i sumodräkter så de kanske ville följa med. Jag hoppas på det. Elin sa även att man kunde cykla på en cykel som styrde åt fel håll. Dvs. styr man åt höger åker den till vänster, konstigt va?

Puss, nu ska jag gå ♥
// Julia 


Kommentarer
Agnes

Jag tycker verkligen om vår klass nu för tiden, alla e så snälla och det e jättebra stämning :)

Vet du förresten vad jag fick mer i födelsedagspresent,

En dator ! Haha jag e jätteglad :D

<33

2008-05-24 @ 11:35:04
URL: http://raggiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0