Operation dagsverke

Idag kunde jag sova ganska länge, det var jätteskönt. Jag fick nog sova ungefär 12 timmar, eftersom jag gick och la mig ganska tidigt också.

Jag hann med att städa ganska mycket tycker jag. Jag städade mest i köket där jag bl.a. gjorde rent skåpet där vi har stekpannor och kastruller. Det var jättejobbigt! Helt flottigt och svart, men nu är det jätterent där i alla fall. Jag hann även med att dammsuga och dammtorka lite överallt i huset.

Det tråkiga är att jag börjar känna mig lite sjuk nu... Och det får jag absolut inte bli nu, när alla konserter och uppvisningar ska vara. Hoppas att det går över.

Nu ska jag göra i ordning mig inför gympan (ja, jag måste gympa fast jag känner mig sjuk). Vad har hänt med mina läsare förresten, senaste dagarna har det bara varit 1 enda läsare! Skriver jag så tråkigt?

Puss♥
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0