Plugg och städning

Idag har jag hunnit med i stort sett allt jag ville hinna med. Jag har städat mitt rum, pluggat och gjort min pianoläxa. Jag känner mig riktigt duktig. Så nu förtjänar jag att ta det lugnt ett tag tycker jag. Man ska ju inte stressa, det är inte bra. Stress kommer jag att få nog av de här två närmaste veckorna, med massa repitioner inför konserter.

Jag kom på en jättesmart sak när jag städade, fast jag har nog kommit på det förut men sen glömt bort det. Men nu kom jag i alla fall på det igen. Mitt tangentbord brukar nämligen bli jättedammigt mellan tangenterna och där är det jättesvårt att damtorka och få rent. Så jag tog damsugaren och sög upp allt damm. Då blev det jätterent. Men det har väl ni andra redan kommit på förstås, som jag brukar få höra när jag kommit på något smart.

Puss, vi hörs sen ♥
// Julia


Kommentarer
Jenney

ahaa fett synd jag ville ju gå :/ men fråga dom nästa gång om dom har nåra över ;)

2008-05-11 @ 20:14:38
URL: http://barajennis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0