Shopping i stan

Hej alla ♥

Nu är jag extremt trött, jag vaknade vid 8 idag. Dock inte självmant utan för att jag ställt klockan då för att jag skulle iväg in till stan med mina kompisar. Så jag har varit i stan i 5 timmar eller nåt. Vilket är jättemycket för mig, jag är typ aldrig i stan annars. Fast det var jätteroligt, vi gick runt och kollade i massa affärer och åt på taco bar. Det var bara lite besvärligt eftersom jag och Freja har en helt annan stil än Emmie och Patricia har. Så de gick typ in på massa rockaffärer, där Freja och jag kände oss en aning udda. Sen ville Freja och jag in till typ Cubus och Gina tricot och då satt Emmie och Patricia bara där och såg helt uttråkade ut. Hur som helst lyckades alla köpa något. Jag köpte tre tröjor och en ansiktsrengöring, och om det är intressant att veta fick jag en flaska vatten på köpet...

Nu ska jag se om mamma behöver hjälp med maten, jag känner att jag bara sitter här och inte gör någon nytta. Och så behöver jag som sagt öva på att laga mat så jag får lite bättre betyg i Hemkunskap.

Puss på er. Lämna gärna en kommentar! ♥
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0