Shopping och plugg

Har varit och kollat på min syrras dansuppvisning, hon var duktig tyckte jag. Jättesöt i sina kläder. Mamma och jag var även och kollade i centrum och åt på en restaurang. Det var inget bra där, de var jättesega på att ge oss maten. Vi fick vänta jättelänge. I centrum köpte jag ett par skor och ett par shorts. Jag letade efter konsert kläder också, men hittade inget. Så jag får ta något hemma. Jag har lite panik, det är så många kläder som man ska ha! Och den här veckan kommer att bli ännu mer stressig än vad jag trodde.

Jag kommer inte hinna plugga nåt inför proven vi ska ha, eftersom att det är så mycket med alla konserter. Jag ska plugga mycket idag och så kan jag plugga när vi har sovmorgon. Saken är den att det alltid är så tråkigt när man inte fattar något och då orkar man aldrig börja.
     Min mamma vill även att jag ska massera henne, får väl göra det eftersom att hon alltid är så snäll mot mig.

Ha det bra! Puss♥
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0