Sista gympa lektionen

Har varit på gympa idag. Det gick inte så bra, för jag var jättetrött och sjuk. Så jag orkade inte spänna mig eller någonting och allt gick bara allmänt dåligt... Det värsta är att det är uppvisning imorgon och jag känner på mig att det inte kommer att gå bra. Önska mig lycka till, för det lär jag behöva.

Nu ska jag hur som helst till ungkult, om det inte är roligt blir jag sur på min syster (för det är hon som vill att jag ska komma och egentligen är jag jättetrött). Miranda ska också komma, så det är skönt att inte behöva gå omkring där helt ensam. Hoppas att det blir roligt!

Måste nog städa undan på mitt rum nu innan jag åker, det ser ut som ett bombnedslag. Jag har en hel stol fullproppad med kläder. Oh just ja! Jag måste ju packa upp alla väskor i hallen också, annars blir mamma sur. Fy jag orkar inte, jag är verkligen jättetrött.

Puss, adios ♥
// Julia


Kommentarer
jenni

ååh, fett kul jag vill oxo få pengar 8)

Jaa nu vet jag hur man kollar besökare.... dårå? XD

2008-05-24 @ 17:15:16
URL: http://barajennis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0