Slapp dag

Idag har jag varit i skolan, det var ganska lugnt... Jag har typ jobbat matte hela dagen, eftersom att det mestadels är upphämtnings dagar nu. Och jag har typ inget annat att göra.

Vi fick sluta tidigare för vi hade ingen gympa. Sarah följde då med mig hem, vi gick hem till mig (eftersom att hon inte har något busskort) och det tog ett tag. Sen åt vi lite när vi kom hem. Annars har vi mest pratat massa och spelat några flummiga spel på datan. Vi spelade även "Vem där".
     Måste säga att Sarah är väldigt rolig att umgås med. Det var första gången på länge som jag varit med någon. Annars har jag haft så fullt upp. Men nu har alla aktiviteter slutat så nu har man plötsligt tid med allting. Jag har till och med tid att gå och lägga mig tidigare på kvällarna, så att jag kan vara utvilad på dagarna.

Imorron kommer det att vara ganska slappt i skolan, det är också en sån här upphämtningsdag. Sen ska vi kanske på konsert, om Sofia är frisk dvs. Hoppas det.

God natt ♥♥
// Julis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0