Sommarkänsla

Hej alla!♥

Idag har jag haft genrepition med gympan som jag sa. Det var ganska roligt men det blev mycket att man fick vänta och så ville jag ut till det fina vädret. Inte vara inne hela tiden!
     När jag kom hem upptäckte jag att mormor och morfar var här med sin nya bil, det var väldigt trevligt tycker jag. Det var länge sen de var här (eftersom de inte har haft någon bil har de inte kunnat så sig hit så enkelt). Så det var roligt att de kom, annars kommer de bara på födelsedagar och julafton.

Elin (syrran) var på snällhumör idag och gjorde ordning mannagrynsgröt åt mig och henne när jag kom hem. Mamma var också på snäll humör och sprang och servade oss, hon gjorde bl.a. i ordning saft (som luktade urin men smakade gott). Jag var faktiskt också lite snäll och masserade mormor. Så man kan säga att alla var på bra humör, trevligt. Det kändes riktigt somrigt och skönt att sitta ute och dricka saft på altanen. Det var jättevarmt.

Nu ska jag plugga lite SO och kanske lite Matte också. Vad tycker ni förresten om mitt orange/svart tema?
Puss och kram! <3
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0