Söndag

Idag hade jag tänkt plugga jättemycket men det blev att jag gjorde lite andra saker istället. Som att sola, det var jätteskönt. Jag låg på en dyna på golvet i vårt uterum och det var jättevarmt och skönt (i alla fall de få minuter som solen var framme). Sen har jag ätit nässelsoppa. Det smakade helt okej faktiskt, fastän nässlorna luktade som häst stall (jag tycker inte att häst stall luktar något gott, men det kanske finns någon som gör det). Jag har även spelat piano och varit duktig och övat lite på min läxa för en gång skull. Det är bara för att det var en rolig låt den här gången (som jag valde). Men resten av tiden har jag pluggat lite grann, läste lite om revolutionen. Fast jag fattade inte så mycket. Är det någon annan som har samma problem som mig, att man läser nåt tråkigt och börjar tänka på andra saker medan. Men man fortsätter ändå i texten. Sen kommer man på att man inte fattat någonting och måste läsa om en sida...

Nu kom min syster hem från Malmö (tror jag det var), så jag ska gå och hälsa på henne.
Puss ♥ //Julia


Kommentarer
Linnea

haha... känner verkligen igen mig!! det kan tom vara en intressant bok jag läser :S

Såg på msn att du skaffat blogg och tänkte att jag måste hänga med lite!! :D

jag vill också skaffa en seriös blogg.. har en gammal som bara är pinsam!! även fast den inte är så gammal men ändå.. :P

2008-05-08 @ 20:43:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0