Sorgligt...

Hjälp, det var verkligen varmt idag! Höll på dö på bussen hem. Det var rena bastun därinne. Men jag ska inte klaga, jag har längtat efter sommaren i evigheter. Jag och några andra tänkte åka till rudan imorgon och bada, mitt första dopp.

Det kommer att bli jättetragiskt på skolavslutningen, alla som jag gillar ska sluta. Bl.a. Sofia, hon berättade att hon inte skulle vara kvar nästa år på musiken idag och jag och min känsliga klass började förstås att gråta. Så jag var helt rödögd och såg jättehemsk ut efter musiken, alla undrade varför vi var ledsna. Men det är ändå ingen ide att säga nåt, för ingen fattar ändå hur sorgligt det är för oss att Sofia ska sluta. Det konstiga är att hon är så bra men det är typ bara vår klass som gillar henne, alla andra är jättetaskiga. Jag fattar inte vad de har emot henne.
     Sen ska ju Victoria sluta och hon är ju också jättebra! Så skolavslutningen detta år kommer bli hemsk.

Ikväll ska jag till kyrkan, men nu ska jag vila♥
// JULIA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0