Talang

Jag kollade på talang ikväll, jag tycker att det är väldigt roligt att se. Otroligt många som är jätteduktiga! Jag tyckte speciellt mycket om Seth, han var jätteduktig. Tycker dessvärre att han pratar lite konstigt, det stör jag mig på. Plus att han verkar lite kaxig. Men han var väldigt duktig på att trolla. Jag tycker även att Karina var extremt duktig på att spela piano, det är som mannen i hushållet där sa, man vågar knappt gå till pianot längre efter att man hört henne. Jag skulle öva på min pianoläxa nu efter programmet. Men det kändes så fjuttigt så att jag gick in på datorn istället.
     Jag tycker även att programledaren Kodjo är väldigt rolig, skrattar mycket åt honom. 

Nu ska jag sova. Puss ♥
// Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0