Trevlig solstund hos mormor och morfar <3

Idag har jag haft gympauppvisning, det gick helt okej. Jag dök in i frivolten och jag har gjort bättre hjulningar... men det gick ändå okej.

Efter gympan åkte vi direkt till mormor och morfar, där var det jättemysigt. Vi satt på deras balkong att drack te och solade. Jag låg där i bara underkläder (jag ska bli brun till sommaren!) och de andra drog också upp kläderna så att de kunde bli bruna. Vi skrattade väldigt mycket, jag tror att vi alla var jättetrötta efter den här veckan (i alla fall jag, mamma och elin), så vi var nog tröttflummiga. Hur som helst så var det jätteroligt, jag kände att magmusklerna fick jobba riktigt hårt där. En sak som var roligt var att mamma sa att vi skulle bege oss hemåt snart. Och då frågar mormor varför vi har så bråttom iväg, varför vi inte kan stanna lite längre. Hon frågar vad vi ska göra hemma. Då svarar mamma "Vi vill komma hem så att vi kan ta det lite lugnt". Det var ju väldigt komiskt, för där låg vi och gassade i solen. Jag måste medge att det inte var speciellt jobbigt i alla fall...

Nu ska jag sova, skönt. Och det är typ nya lakan upptäckte jag, min snälla mamma har bytt åt mig. Hon ställde upp i morse också och gick upp extra tidigt och bakade så att jag skulle slippa. Det var till gympan, man var tvungen att baka.
     Och vad har jag gjort för snällt för henne idag på mors dag... Ingenting... Fy skäms på mig! Grattis mamma, du vet att du är världens bästa mamma även fast du inte får några osmakliga chokladbollar... ♥

Puss!
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0