Torvalla

Hej hej. ♥

Jag är egentligen trött och borde sova, men jag kände att jag behövde skriva ett blogginlägg först.

Först måste jag bara säga att min familj är världens bästa. Elin (syrran, för er som inte vet det) hjälpte mig igår kväll när jag typ deppade ihop och inte orkade med någonting. Hon fixade alla mina kläder som jag skulle ha dagen efter (alltså idag) och var bara väldigt snäll helt enkelt. 
     Pappa hjälpte mig imorse, han skjutsade mig till Torvalla (berättar mer om det sen) och åkte till maxi med mig och köpte min matsäck. Det var också väldigt snällt och något jag verkligen uppskattade. Det var roligt när vi kom in på maxi, för pappa är typ stamkund där så alla i personalen verkade känna honom... När jag varit på Torvalla hela dagen hade jag jätteont i ryggen, det kändes som knivar varje gång jag gick. Så när jag kom hem var jag helt slut. Då var mamma jättesnäll och masserade mig, jag behövde inte ens fråga henne om hon kunde massera mig (jag trodde ändå inte att hon skulle orka det). Jag klagade bara på att jag hade ont i ryggen och då frågade hon direkt om hon skulle massera mig. Jag älskar verkligen min familj ibland! ♥ 

Jo, vi var ju på Torvalla idag och jag tycker att det gick ganska bra för mig faktiskt. Jag förbättrade nästan alla mina reckord i alla fall. Det tycker jag är viktigast.
     Jag tycker även att vårt staffettlag (stavning?) var väldigt duktiga, bra sprunget! Det såg jobbigt ut, jag slår vad om att jag skulle tappa pinnen om jag skulle springa. Det verkar jätteläskigt när man lämnar över den så snabbt.

Imorgon är det operation dagsverke, då ska jag stanna hemma och städa. Tror att det är många som gör det.
Nu ska jag sova, puss♥
// Julia


Kommentarer
Elin

Jo, jag tycker det blev lite fint. Haha! Jo det var sjukt skoj.

2008-05-14 @ 13:37:20
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Mormor

Hej gulliga Juliapulia! Nu har jag läst allt som du skrivit, och det var minsann inte lite. Du liksom Elin är duktig att få till det. Först får jag beklaga att jag störde dig när du pluggade. Du får säga till på skarpen nästa gång. Sen får jag instämma i hur roligt det var på balkongen när vi skrattada och hade roligt! Det måste vi göra om. --- Ja, det är verkligen ett hektiskt liv du har, men nu kanske det värsta är över, och snart får du koppla av på sommarlovet, fast du har ett digert program även då. Hoppas att du, Elin och Maria kan komma hit och ligga över någon gång när ni blivit lediga. I nästa vecka kommer Gunnar hit ett par dagar. I dag har vi varit ute i Årsta med Ann-Sofi och Rebecka. Det var jätteskönt! Tack för mig! Kram! Mormor

2008-05-27 @ 20:09:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0