Halloween kväll

Jag, Elise, Jonna, Jenni, Mirri, Lotta och Amy bestämde oss för att ha en halloween kväll. Det blev hemma hos Jonna och det var väldigt mysigt. Vi bestämde oss för att vi skulle klä ut oss allihopa, Elise var ett skelett, jag var en häxa (det var det enda jag hade), Jenni var en nörd, Jonna hippie, Amy typ trollmor eller nåt, Lotta pumpa och Mirri.. pirat tror jag. Vi åt först tacos och sen tittade vi på hannibal och åt godis. Den var inte så jätteläskig, bara lite äcklig. Vi körde även den berömda leken "Knoge, Hand" och jag höll på att dö av skratt när samma mening gång på gång kom upp. När man märker att folk trycker fram ett ord medan den skrattar.

Jag sov inte så jättebra eftersom att jag är lite allergisk mot katter och de hade en katt. Som dessutom mjauade hela natten...

Haha, vi var jätteelaka mot en liten kille som kom helt själv och gick "bus eller godis". Elise öppnade dörren i sin klädnad (hon hade på sig masken också) och sa nåt (kommer inte ihåg vad) och han typ skrek och pressade sig mot väggen. Men sen verkade han bli kaxig igen och snackade om att kasta ägg..


Elise...


Jonna (i Elises mask)...

Ha det bra.
// Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0