Speakat XD

Idag har vi haft lite tråkiga lektioner. Vi hade bl.a. prov i NO, Atom- och Kärnfysik. Det gick sådär. Hoppas jag får VG iaf. Vi fick fortsätta att klippa på vår film som vi håller på med på engelskan och svenskan. Det är väldigt roligt, just nu klipper vi in våra bloopers. Det är jätteroligt, fast det är väl bara vår grupp som kommer att tycka att det är roligt när vi sen spelar upp filmen.

Iaf, när vi satt där och gjorde filmen kom Miranda och sa: "Julia, we're busted". Lättlurad som jag är fattade jag ingenting, jag tänkte, vaddå, vad har jag gjort? Men iaf, vi skulle snacka om med Janine. Det var typ möte om kamratstödjarna. Men när vi satt där snackade Janine (hon är vår engelska lärare) på som vanligt och sa "vi har spikat... ett datum..." Miranda och jag började asgarvade. För båda trodde hon sagt lite svengelskt "vi har speakat.." alltså "vi har pratat..". Det var lite roligt.

Imorgon har jag spanska prov. Så nu måste jag plugga. För sen ska jag till kyrkan <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0