Kamera!

Nu har jag fått min kamera! Jätteroligt, men batteriet tog slut precis när vi kom hem med den och jag skulle testa (det hade varit en test kamera i ett år, så vi fick den lite billigare). Nu sitter jag och väntar på att batteriet ska ladda klart. Det skulle ta 90 min.  Jag irriterar mig lite grann på batteri laddaren... Den tjuter. Mamma säger att hon inte hör nåt, men jag hör och det är jättejobbigt.

Jag orkar inte läsa igenom instruktionsboken heller. Jag läste bara lite grann. Måste man verkligen ta ut batteriet så fort man inte använder kameran? Jättejobbigt ju!

 

Ha det bra!
// Julia


Kommentarer
Agnes

Vilken fin :D<33

2008-09-07 @ 19:35:29
Nicole

hur mkt kostar en sån här? :D

2008-12-11 @ 18:14:14
URL: http://kallasnikki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0