Oj då!

Jag är helt otrolig! Nu har jag råkat spräcka två byxor på mindre än en vecka. Detta är inget bra tecken...

Imorrn ska jag till kyrkan och gå på ungdomskväll! <3 Jag har längtat efter det jättelänge. För er som inte varit med i somras på lägret kanske inte fattar varför jag tycker att det är så roligt, men det är verkligen jättemysigt!

Nu har jag skrivit på min novell. Jag skrev om det jag nyss berättade, att mannen följer efter en tjej. Inte mig då, för det blir så tjatigt att skriva i jag form. Det blir bara massa jag hela tiden, man kan inte variera sig. Hur som helst blir jag ganska rädd för min egen novell. Eftersom jag sitter själv hemma här och jag skriver om att hon är ensam hemma. Så tänkte jag skriva att telefonen ringde också och tror ni inte att den gör det här med?
     Men det jobbigaste var ju att jag behövde gå ut med Ludde och då gick jag ungefär samma väg som i berättelsen. Så är det ganska mörkt ute också.

Oj, jag har glömt att äta middag, inte konstigt att jag är hungrig. Jag kanske borde ta nåt att äta nu.

Ha det bra!
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0