Nationella matte

Idag kom jag till skolan på morgonen, då jag inte var speciellt taggad inför matte nationella provet.. Ska försöka få MVG i matte, men jag tror inte jag lyckades så bra.
Hur som helst, jag hade inte med mig nåt att äta. För jag tyckte det var onödigt när det bara var 80 minuter. Men när jag kom in i klassrummet märkte jag att typ festisar och pepparkakor ligger på platserna där alla ska sitta. Så vår mattelärare, världens gulligaste, har alltså fixat så att vi har något att äta under lektionen! Jättesnällt. Det blev jag glad över.

Förövrigt har det varit bra idag... Men det blir bättre imorn  Då fyller jag åår! Eller rättare sagt om typ 7 minuter!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0