Dans igen

Nu har jag varit och dansat igen, eller aa, kom hem för ett tag sen (men har spelat yatzy med syrran och pappa och duschat lite och så). Är helt slut, fick knappt vila något alls! Jag tycker det är jättekul att så många vill dansa med mig och så, men ganska jobbigt blir det efter ett tag. Man blir helt slut. Benen skakar typ (det kanske är jag som har ovanligt dåliga benmuskler, men iaf).

Jag bestämde mig för att ha på mig mobilen och sätta på stegräknaren för att se hur många steg man egentligen tar under dansen. Jag blev förvånad, det var jättemånga. Dock gick dagen över till nästa (alltså idag, när klockan slog 12) och då kan man inte se exakt vad man gått dagen innan, bara en stapel. Men vad jag vet var att det iaf var över 10 000 steg+2570 den här dagen (fast då är promenaden till och från bilen inräknad också, och det var en bit). Många. Inte undra på att man är helt död.

God natt. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0