Dans

Igår var jag ute och dansade på hågelby. Det var roligt.
Lite kaos bara... Vi åkte nämligen dit till 5 och hade med oss matsäck och fika. Så tänkte vi sitta där i 2 timmar innan dansen började. För mamma sa att man kunde göra det. Hon hade gjort så en gång innan.

Så vi tog inte med oss några pengar (även fast jag frågade om vi inte skulle göra det ). Vilket var väldigt dumt, sen kom några vakter och sa att vi var tvugna att betala om vi skulle vara kvar på dansen. Så vi fick åka hem (och det tar 40 minuter)! Sen, precis när vi kom till vår infart säger mamma: "Oj, jag hade ju med plånboken med bankomatkortet i". Då blev Elin och jag skitsura.

Sen åkte vi iaf tillbaka och det var kul! Pappa betalde både Elins och min biljett. Jättegulligt! Får lite dåligt samvete att han betalar så mycket för mig.. Fast jag är iof ganska pank.


Före  (usch )


Efter, ursäkta emo-luggen  ska klippa mig snart.


Suddig bild.. Men här dansar jag i alla fall (till vänster)


Mamma dansar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0