Första gympalektionen

Nu sitter jag här, helt slut! Hade världens jobbigaste gympalektion i skolan. VI började med styrka, där vi bl.a. gjorde, situps, armhävningar, plankan (stod i 1 minut utan att gå ner, sjukt jobbigt! sen skulle vi stå en till minut, men jag orkade bara en halv). Vi stod också i 90 grader i 1 minut två gånger. Mina ben skakade jättemycket sista sekunden av andra minuten.
     Sen efter all styrka gick vi till Rudan och sprang runt lillrudan. 2 km. Jobbigt! Jag har sjukt dålig kondition. Fick stanna och gå flera gånger. Nästan hela tiden..
     Till slut fick vi även gå i sjön för att springa fram och tillbaka 6 gånger (ut till midjehöjd och sen upp på land). Kallt och jobbigt!

Då var det skönt att komma hem sen och käka våfflor som syrran fixade till mig!
puss


Kommentarer
Camilla

Men det blir ju mycket längre för de som är långa xD Hahah

Men om man inte hade ombyte med underkläder med sig då? xD

2009-08-27 @ 16:54:06
URL: http://lillmilla.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0