Snabbinlägg

Igår var jag med Katti, Joakim, mamma och syrran på gålö. Det var mysigt. (Kolla bilddagboken, sök efter sweetjujja om ni vill se några bilder)

Jag har packat det mesta men har lite kvar att packa. Om 5 och ½ timme beger nämligen jag, mamma, syrran, mormor och Anita (mammas jobbarkompis) oss till Åland. Kommer stanna där tills på fredag.
Och direkt efter det åker jag och mamma (kanske Elin?) till skansen för att dansa!  Kom dit om ni törs.

Nu måste jag sova. Ska gå upp om 4 timmar. Berättar hur allt varit när jag har tid, kanske på lördag.
Jag kan inte skriva nåt på datan under hela tiden jag är där, eftersom det inte finns nån el eller data (..eller dusch, vattentoa, lampor, tv.. m.m. ) eller nåt!

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0