Ändrade planer

Ja, den här dagen vaknade jag och fick genast panik. För jag upptäckte att klockan var 10 och jag skulle vara inne i stan vid den här tiden. Jag HATAR att komma försent och försova mig, så jag bestämde mig för att skippa brandbergens konsert helt och istället gå på båda konserterna med fria röster. Jag behövdes mer där också.
    Konserterna idag var jätteroliga!! Skönt att det inte är så stelt (som det är på brandbergen). Här får man busa till låtarna och göra massa roliga rörelser. På låten "I vår vackra vita vintervärld" kastade vi fejksnöbollar. Och på låten "God rest ye merry gentlemen" satt vi kring en fejkeld. Ja, allt var väldigt roligt. Bra låtar, bra stämmor, mycket fint!!
    Så dagen slutade bra i alla fall trots att jag var helt förstörd i morse.

Snart snart kommer syrran hem!!! Har gått ut och skrivit "Elin, bienvenido" (Elin, välkommen) i snön utanför dörren. Sen har jag städat på hennes rum och i huset. Vi ska äta varma svampmackor när hon kommer hem. Shit, jag kan inte fatta att det redan gått 4 månader! Ska bli så kul att träffa henne!!


Kommentarer
Antonht

tänk att jag väntade i 2 år på att se min bror igen ;)

2009-12-20 @ 16:49:52
URL: http://antonht.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0