Bandkväll och meterlånga prov

Dålig jag är på att uppdatera. Idag (eller aa igår då) var jag i alla fall på bandkväll i kyrkan. Det var fett kul. Alla var duktiga och det var jättekul att få träffa alla igen!

Den här veckan har vi haft 2 prov och en muntlig redovisning. Första provet var i matte, det gick helt okej. Hoppas verkligen jag får mvg. Och det andra provet var i samhällskunskap, jag fick panik när han delade ut provet.. Där låg ett tjockt häfte på 11 sidor. Jahaja... Det var bara att tömma hjärnan på allt, som tur var var de flesta frågorna sådana som man bara behövde ringa in. Men det fanns även frågor där man skulle skriva långa svar.
    Förresten fick vi tillbaka våra prov i geografi. Jag upptäckte att han glömt sätta ut 2 poäng till mig och med de två poängen skulle jag komma upp till vg-nivå. Så jag hoppas han kan höja resultatet. Skulle vara fett bra.

Jag borde nog sova snart. Imorn ska jag orka med en julfest i kyrkan, ska bli kul. Temat är hawai. Svårt att klä sig efter det men, det funkar nog.
Godnatt <3


Kommentarer
Natascha

alltså... hur ska du kunna tömma hjärnan på allt? du lär ju inte ha så mycket i din hjärna om allt fick plats på 11sidor:O?!?! GALEN JULIA LIKSOM<3

:D<3<3 söt Julia:D<3

2009-12-05 @ 20:55:25
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/
Natascha

lär dig uppdatera!!!<3<3<3

2009-12-06 @ 21:43:07
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0