Skola, men snart lov!

Ja, nu sitter jag i skolan i ett av de många grupprummen. Natascha och Freja sover i soffan här, ser väldigt skönt ut men jag får inte plats så jag sitter framför datan och sätter på massa bra, lugna låtar. Är dessutom rädd för att någon ska komma in. Det är öppet in hit och folk skulle nog tycka att det såg väldigt roligt med tre sovande personer i soffan. Och snart börjar vi vår repetition med skolkören. Vi ska vara i det här rummet (kallat akustian, eftersom det finns massa akustiska intrument här) så det är skönt.

Tycker det är väldigt skönt att man har tillgång till datorer och så på skolan. Kommer ihåg när jag gick på brandbergsskolan, värsta problemet för att få tag på en dator. Var förresten i brandbergen igår på repetition inför julkonserten på lördag. Måste säga att jag tyckte skolan ser lite halvskabbig ut nu när jag jämför med fria!

Aja, see ya later. 


Kommentarer
Natascha

haha vadå soov:P? nej då det var aaas skönt:D haha stackare som inte fick sova<3<3

snacka om tidsfördriv med bloggen haha helt plötsligt bah.. aa skönt med att alla har tillgång till datorer haha var kom det ifrån:D<3

2009-12-19 @ 20:18:53
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0