Tid och pengar

Varken tiden eller pengarna räcker till känner jag för tillfället!!

Jag MÅSTE börja gå och lägga mig tidigare. Det här är sjukt!! Visserligen är det sista dagen i skolan imorn och det är jätteslappt. Men jag behöver ändå sömn.. Uhh, varför går jag inte och lägger mig!? Blir sur på mig själv.

Mina pengar räcker inte till, min mobilräkning var den högsta hittills för att jag sms:ar med en viss person som inte har comviq... Det suger.
Och jag har massa saker att köpa, bl.a. julklappar!! Har inte köpt en enda ännu. Ajaj. Men det är ju något som är roligt att ge bort (även fast vissa påstår att jag inte behöver köpa något till dem.. Hmpf, dummaste jag hört. Klart jag vill göra det!!) Önskar jag hade jättemycket pengar så jag kunde köpa till massa personer, men nu får det bli till familjen + mormor och morfar.
Nej, jag får väl försöka tjäna ihop lite pengar.. (typ genom mamma och pappa kanske om de vill ha massage )

NU ska jag sova!! efter jag har borstat tänderna och fixat allt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0