Fredag den 13e

Min dag började faktiskt inte så bra idag. Jag brukar aldrig försova mig. Men idag råkade jag göra det, en hel timme också. Men snabb som jag är (och eftersom jag har planerat så att jag ska ha mycket tid på mig) så hann jag både äta frukost, duscha och fixa mig på lite drygt en halvtimme.

Jag är orolig för att jag har minnesluckor.. Jag kommer inte ihåg saker och det är jätteläskigt! T.ex. igår, då jag kom hem från kyrkan (det var mysigt i kyrkan som vanligt, med andakt bl.a. Vi sjöng "Timmy låten" och jag älskar den. Sen sjöng vi flera andra låtar. Vi spelade även in "One of us" tror den kommer att finnas på hemsidan sen om jag inte fattat fel. Nu hittade jag förresten lite filmer från lägret i Uppsala. Haha, jag är så pantad ju ). Så låste jag upp överlåset och gick in. Jag brukar aldrig låsa dörren om mig, så det är definitivt inte en vana. Men jag gick i alla fall in på mitt rum sen. Och efter ett tag kom Elin hem och ryckte i ytterdörren. Jag undrade varför hon inte gick in bara. Sen hörde jag att hon låste upp underlåset med sin nyckel. Och kommer in och frågar: "Varför kunde du inte öppna dörren för?". Jag som är helt chockerad svarar "För jag hade inte låst..."
     Väldigt läskigt.

Förlåt mig för att jag inte skriver nåt alls på väldigt länge och sen skriver jättemycket .
Imorgon är det alla hjärtans dag . Då ska jag på dans med alla mormoner. Miranda vill egentligen inte gå, men eftersom det skulle vara skumt att jag gick själv (är ju inte mormon). Så tvingar jag henne. Haha..


Ha det bra!



Den här bilden har egentligen inget att göra med texten, tänkte bara att det är kul med lite bilder i texten.



Kommentarer
jenni

oj oj, julia försover sig vad har hänt? :O äh vi kan skylla på att det var fredag den trettonde ;)

Ha de så kul på mormon dansen och lycka till med dina ragg :D

2009-02-14 @ 15:01:39
URL: http://jennisplace.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0