The Holiday och Ps. I love you <3

Hej igen. Snart ska jag bege mig ut i vardagsrummet för att kolla på the holiday, har sett den förut och jag tycker jättemycket om den. Till det tänkte jag ta jordgubbar och glass. Jag har verkligen blivit onyttig på sistone. Men aja, man lever bara en gång.



     Jag gjorde värsta fyndet idag, jag blev jätteglad. Mamma och jag var och handlade lite saker som hade tagit slut (och då snackar vi om smink och så, mat brukar pappa handla). Så kollade mamma på lite böcker, men de såg tråkiga ut. Så jag bestämde mig för att gå och kolla bland filmerna om ps. i love you filmen var där. Men jag letade och letade och den fanns inte.. Sen kom mamma. Och gissa vad hon håller upp, ps. jag älskar dig boken! och den kostade bara 30 kr. Så jag har läst lite i den nu. Helt underbar!


Seriöst, de är så gulliga! (Obs. bild från filmen )

Men ni får ha det bra! puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0