Romme

Nu känner jag mig en aning trött. Gick upp tjugo i fem imorse, sen fick jag skjuts av pappa till S:t Eskil. Där gick vi sedan på bussen. Jag sov en bit, men alla störde mig hela tiden och envisades med att väcka mig. Som film sändes (såklart) sällskapsresan (den där de åker skidor). Det är tradition att titta på den varje gång man ska åka skidor. Börjar tröttna en aning på den.
   Efter tre timmars färd var vi i alla fall framme i Romme. Efter lite problem bar det iväg till backarna. Vi började med lätta backar men sen körde vi även lite svarta backar. Fy vad jag verkligen hatar "Götes brant", den är isig och stupar rakt ner. Men jag körde på med mitt störtlopp och det var sjukt läskigt. Men men, kul var det.

Nu ska jag sova tillsammans med min syster (det var länge sen) i hennes dubbelsäng. Vi är ensamma hemma.
God natt


Kommentarer
Anonym

2009-02-26 @ 21:08:27
URL: http://jennisplace.devote.se
Anonym

åååh jag ville också :O men hoppas ni hade det askul nästa år då ska jag också med, lätt ;)

2009-02-26 @ 21:09:38
URL: http://jennisplace.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0