Fria gymnasium ^^

Det känns lite hopplöst att skriva här, då det bara är ett fåtal läsare som läser. Men för er som ändå orkar klicka er hit till min blogg ska jag skriva ett litet inlägg.
 
Jag har varit på öppet hus på Fria gymnasium. Det var otroligt bra! vi hade några riktigt bra och roliga guider (tyckte jag i alla fall. Men ni vet min humor.. den är inte som alla andras). Det var en kille som hette filip/philip och gick i 2an och nån tjej, som jag nyss glömde namnet på som gick i 3an. Väldigt trevliga båda två. Synd att jag inte kommer att ha chansen att lära känna henne mer (eftersom att hon slutar i år). Men jag kommer känna honom då jag börjar. Känner ju några fler också, inte bara han. Så jag blir väl inte helt mobbad (fast de sa att de inte var någon mobbing, det är ju bra!). 
     Och till alla er som inte tycker fria är bra, vad snackar ni om?

Nu ska jag plugga no. Tråkigt..
So long


Kommentarer
mamma

jag håller med och har samma humor, så nu vet du var du fått den ifrån.

2009-01-23 @ 10:55:02
Anonym

2009-01-23 @ 10:56:26
Anonym

2009-01-23 @ 10:57:45
Anonym

2009-01-23 @ 10:57:58
Camilla

Halloj.



Det är klart jag läser din blogg :)

Och jag ska själv inte gå på fria för att de bara har sam men den verkar vara okej:P



kramisar <3

2009-01-23 @ 15:40:48
URL: http://lillmilla.devote.se
Anonym

många säger att de en pluggskola :/ men det verkar bra tkr jag me. jag kikar in på din blgg i bland :)

2009-01-28 @ 19:27:14
URL: http://elises.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0