Klassträff!

Japp, igår hade vi klassträff. Eller hade tänkt att ha.. Men det var bara Miranda, Freja och jag som kom. Var var alla?!  fick inte alla sms:et?

Aja, vi hade i alla fall kul på vår miniklassträff. Vi badade i havet på årsta, sjukt kallt! Sen satt vi och pratade och myste i "Frejas" hus där på årsta. Spelade kort och drack varm choklad.
     Vi gick även ut och gick kl. halv 10.. (eller om det var typ 10) För vi tyckte att det skulle vara mysigt.. Vi gick en bra bit. Kollade på lite läskiga hus som låg längs vägen, pratade m.m. Sen såg vi ett hus, eller vad man ska kalla det. Byggplats? Aja, nåt var det i alla fall. Som påminde oss om skräckfilmen "Stay Alive" som vi såg förut. Vi började genast få lite panikkänslor. Så vi vände om, vi hade ändå gått en bra bit.

Helt plötsligt kändes det som att allt blev läskigt. Jag vände mig om åt ena hållet och såg en tjej med fladdrande vit jacka som gick.. Jag vände bort blicken en sekund och när jag kollade tillbaka var hon borta (Freja och Miranda sa att hon försvann bakom en backe). När jag vände mig åt andra hållet sprang en svart katt över vägen.
     Och sen började det spöregna. Vi skyndade oss hem.. Jag var typ livrädd för allt som rörde sig (igelkott, grodor, träd).
När vi kom hem var vi genomblöta och helt slut! Då var skönt att krypa ner under ett varmt täcke.
 
Ja, det var min dag igår.


Kommentarer
enoch

haha har era trädben ^^

2009-08-03 @ 22:59:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0