Kompisar

Sov över hos Miranda igår natt med flera andra tjejer. Det var mysigt! Kul att träffa alla <3
Vi snackade och såg på filmer. The grudge 2, läskigt! Jag ska inte se skräckfilmer, för jag är så lättskrämd. Nu sitter jag här helt själv hemma i mörkret och är en aning rädd. Vi såg även stay alive, men den hade jag redan sett en gång innan. Så det var inte lika läskigt. Sen såg vi på the hangover. Den var bra.

Nej, nu ska jag läsa eller nåt.. Ska inte sitta hela kvällen vid datan.. fast hela kvällen har ju redan gått. Haha. Jaja.
Hade tänkt vara med en kompis ikväll, men ingen kunde. Men det är lite skönt att bara ta det lugnt en kväll.
puss


Kommentarer
Antonht

åh jag älskar att se på skräckfilmer med folk som blir skrämda :D det är det som är det roliga! (jag blir inte så ofta skrämd xD bara sånna dära snabba scener där nåt plötsligt händer som tex ett fönster stängs på deras händer på 1 sekund :D (rum 1408 eller vad den hette)

2009-07-26 @ 01:58:58
URL: http://antonht.wordpress.com
emmie

haha, men julia nu ljuger du ju här i bloggen :p vi såg inte på stay alive XD

puss<3

2009-07-29 @ 18:55:47
URL: http://emmiesplace.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0