Svung 2009 <33

Det här kommer att bli ett ganska långt inlägg. För jag måste berätta om allt roligt som har hänt.  Däremot kan jag inte riktigt berätta om alla killar och sånt, men det kan ni få reda på om ni frågar mig sen.  Jag skriver ett inlägg för varje dag, annars orkar verkligen ingen läsa.

Tisdagen 30 juni
Jag gick upp 03.00 för att fixa det sista med packningen och göra mig i ordning för att åka. Frejas pappa och Freja kom och hämtade mig och vi åkte till bussen. Där mötte vi flera stycken som vi kände. Bussen gick klockan 05.00 och det blev en lång, varm bussresa. Jag sov mestadels, men snackade även med lite personer. Lärde känna några nya personer.
     När vi kom fram till svung var vi alla trötta och varma. Vi gick för att äta lunch (maten under hela lägret var jättebra, bäst hittills). Sen tog vi det lite lugnt, chillade på rummet.
     Efter middagen gjorde vi oss i ordning för dansen på kvällen och invigningen. Det var stjärntema. Dansen var rolig, vi var i idrottshallen. Men de hade fixat det jättefint med ljusslingor och sånt. Jag dansade ganska mycket men mest med folk som jag kände sen innan. Dansade mycket med Marcus (som jag lärt känna på bussen). Det var grymt kul, han var jätteduktig på att dansa. Så vi (eller jag rättare sagt) snurrade jättemycket.  Dansade även med David (som också är grym på att dansa) och massa andra personer.
     Efter dansen gick vi och åt nattmackasen gick vi och la oss.


Miranda och Freja på stjärntemat <3



Kommentarer
Jenni

åååh svung låter fett kul :D jag vill höra om kilalrna XD

2009-07-06 @ 11:46:41
URL: http://hairlessmonkey.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0