Svung 2009 <3

Onsdagen 1 juli
Vi gick upp 06.30 för att duscha och sen gick vi till en repetition inför förmiddagens service projekt. Man kunde välja mellan att plocka skräp eller att gå och sjunga för gamlingar/dagisbarn, gissa vad jag valde?  Jag valde såklart att sjunga för gamlingarna. Så vi repeterade in sångerna på morgonen och klockan 10.00 på morgonen gick vi för att sjunga för dem. De var halvdöva och dementa men det var kul i alla fall. Jag sjöng solo/duett med Ellen.
     På eftermiddagen gick vi bl.a. för att klättra på en klättervägg, det var skojigt.

På kvällen var det Afrika-tema på dansen. Jag var en zebra.
     Dansen var ganska tråkig, inte så bra låtar och dålig lokal. Men det var helt okej i alla fall. Vi gick i slutet (precis när det började bli bra drag ). Vi drog med oss massa personer och gick ner till havet för att bada. Det var så otroligt mysigt, synd att jag inte hade med kameran till havet för det hade varit så fint att få på bild! Månen var alldeles orange över malmö och malmö lyste upp med massa lampor som speglades i havet. Jättefint!!!
     Man fick gå ganska långt ut i vattnet för att det skulle bli lite djupt. Vi gick säkert 300 meter.
Sen gick vi hem och sov.


Jag och Miranda på Afrika-temat.. Jag är en zebra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0